lördag 16 mars 2013



Min fina klänning från Ester Elenora som jag bara älskar, kombinerad med en underklänning (annars visar man lite för mycket och det är liksom inte så populärt eller vidare fresh så där bland en massa folk) och mina lårhöga stövlar i mockaimitation. Jag gillar ju blandningen mellan sött och tufft och de är ju det som gör det lite mer roligare med mode tycker jag. Kombinationerna, got to love them.


Det har varit ett ofrivilligt brake här inne för vårat internet ligger nere eller rättare sagt hela bredbandet eller var det nu heter. Ingen tv, ingen telefoni och no internet....tills nu, för nu kom vi på att man kunde gå ut på datorn via mobilen, nån slags delning av något slag. Vi är så smarta hihi. 


Jag har fått igång träningen igen, heja mig!!! Känner mig stark igen fast det visade ju sig att jag inte var det när det kom till att lyfta lite sånt där hemskt tråkigt skrot igen, men nu gäller det att kämpa på igen och inte hamna i latträsket igen. Trots att det är som himmelriket där, men även fast helvetet kallar på dig där nere i källaren så känns det så himla mycket bättre så fort du varit där nere och brottats med demonerna och då kan man med gott samvete sitta och snaska fazer choklad med jesus och kika på en helt värdelös action film som jag nog mest troligtvis kunde filmat bättre och förmodligen lillebror med. Då gör jag som jag brukar göra, dra på mig en filt och lägga mig bekvämt och somna in. Och hoppas på fina drömmar. 


Snart blir det ridskolan så ha en superfin lördag.


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar