tisdag 22 maj 2012

viktiga saker



Myrans Hello Kitty clips från hm


Det där med att ta hål i öronen är viktiga saker för min lilla myra och hon har såklart inte världens snällaste mamma så clips får duga så länge. När hon går i trean har jag lovat henne "riktiga" hål i öronen om hon fortfarande är intresserad. Visst är dom söta örhängena? Tyvärr tappade hon bort dom samma dag som kortet togs, men de var ju fina så länge de varade.

Håller på att vänta på min sista plåt the kakor som ska in i ugnen. Testade ett nytt recept idag också. Körde såklart på den vanliga också annars blir det ett tredje världskrig här imorgon bitti och det vill man verkligen undvika, tro mig. La i solrosfrön och sesamfrön i en av degarna och nu hoppas jag på ett bra resultat.´



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar