fredag 11 maj 2012

skolavslutningskläder del 2


Ja då har jag checkat av hm och visst hitta jag lite, men inte så jag blev helnöjd med valena. Jag skulle lungt kunna köpa dessa kläder men jag känner inte att jag måste. Skorna till myran däremot de blev jag hel kär i.

Idag är det fredag mina vänner och det känns så skönt. Älskar just fredag extra mycket. En hel helg att se framemot, som tyvärr bara säger hej och hej då. Denna helgen ska jag försöka koncentrera mig på trädgården som ser ut som ett litet ensamt ghetto kvarter med igenväxta gångar och högt gräs. Odlingslådor som ekar tomt, potatisen har inte ens kommit dit och höjt stämningen. Riktigt uselt av mig. Känner mig rätt less på trädgården faktis, men men. Kanske ska ta mina sista cash och ringa in en cement bil och bara göra ett stort betonggolv av allt. Lite lådor på det och några krukor så blir det perfekt. Kanske ha en liten plätt på 15 kvadratmeter med gräs så barnen inte glömmer bort vad det är. Då skulle det nog till och med bli roligt att klippa de där muterade grässtråna.



Måste kila, trötta barn ska väckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar