tisdag 15 maj 2012

jeans is the shit


Lillebror i jeans och skjorta från kappAhl och skorna converse.



Hemkommen från Mölltorps Trädgårdshandel med lite blommor rikare, fattigare plånbok och inspirationen på topp. Kanske finns det hopp om min trädgård i år med.  Har tusen ideér och har faktis börjat att skissa lite också. Planen inkluderar en liten äppelallé som står i ett hav av röda tulpaner. Tänk om planen kunde matcha verkligheten.


Planterat lavendel i marmorkrukorna och trimmat gräset. Lagt undan två superfina olivträd på stam som ska få pryda lusthusets entré (när nu det blir klart). Barnen bakade kladdkakemuffins, jag städa ( what else). Lagt barnen, skällt på barnen och pussat dom godnatt. Ungefär som en helt vanlig dag. Funderar på om barnens byxor kommer imorgon och om jag ska gå och kika in hos Little for Mini och kolla om de har kvar färgglada bxor till storebror. Troligtvis inte eftersom jag väntat för länge. Storebror vill bestämma sina avslutningskläder själv, mamma nekar. Känner mig som vanligt snällast på jordklotet.


Nu ska jag kika in lite trädgårdspix så



go´kväll 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar