måndag 7 maj 2012

helt undebara


Sånt här gör att hjärtat slår en extra volt.


Detta var ett av mina fynd på loppisen i helgen. Så nöjd. Kanske jag skulle köpt de andra buntarna med, men det räckte inte min lilla peng till. Inte för det var dyrt, men jag hade en liten budget om man så säger.

Har idag varit på storebrors första fotbollsträning för detta året och hoppas nu att han finner det tillräckligt roligt för att fortsätta. Medans han spela så fint så passade de små + kusinen att leka i den fina lekplatsen precis brevid fotbolls planen. Så bra. Lillebror lärde sig att åka själv i den lååånga rutchkanan vilket fick detta lilla gossebarn att lysa som en sol i ansiktet.



ajöss & good bye


Stegräknaren sluta på 18447 idag. Det blev endast en timme och tio minuters "riktig" promenad idag, men imorgon kör jag nya tag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar