torsdag 17 maj 2012

Dagens me

Kofta DeVal, linne & tights hm och ursköna adidas sneakers


Ops... råkade jag säga att jag slängt alla tights? Ok, det var en liten vit lögn. Jag behöll två lackleggings för de tycker jag är helt ok. Jag tror jag har haft kassa förhållande till tights eftersom de bara vill irritera mig. Jag drar upp dom, de åker ner, jag drar upp dom ännu mer och de åker lika fort ner och så håller vi på. Inte ett hälsosamt förhållande alls. Förstår ni att jag tröttnat?

Idag har jag bara åkt bil känns det som och som toppen på berget så kommer jag troligtvis få diesel stopp på bmw:en när jag skjutsar myran till fotbollen. Är det rättvist? Troligtvis. Hihi, alla som känner mig vet att jag alltid åker på ångorna. Inom de området lär jag mig tydligen inget heller av mina tidigare erfarenheter. Känns som jag troligtvis har inlärnings svårigheter av rätt hög grad.



Kram alla fina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar