onsdag 23 maj 2012

dagens blomma

Byxor och skor hm

Sorry för dålig uppdatering, men våran dator har sitt eget liv tydligen. Igår funkade den inte alls och idag funkar den. Idag har jag jobbat tidigt som attan. Började cykelturen klockan 05.45 imorse. Är lite smått trött just nu, men eftersom det råder ett kaos här hemma så får sängen vänta. Tusen saker att fixa, noll tid.

Har för övrigt cyklat till work två dagar i rad nu och det är så härligt. Vill aldrig mer ta bilen. Klippt den där muterade gräsmattan som bara växer och växer. Klippte i söndags. Ska man behöva klippa tre dagar i veckan nu eller?! Snacka om tidsödande, miljöpåverkan och uttråkande. Fixat i köksträdgården, kört lite grus och svettas som en gris. Härliga sommar!

Idag har jag tittat på sexornas dansuppvisning för typ hundrade gången. Dom är så duktiga och vilka moves. I´m sexy and i know it, eller vad säger du Linda? hihi... Lyssnar just nu på "Higher" med Erik Grönwall, men tjejernas version är mycket bättre helt klart. Vilken undebar lärare du är! Tänk vad glad jag är att min myra får ha dej som lärare om några år. Hoppas då att jag får sitta i publiken, men som föräldrar. Utvecklings samtal med myran avklarad och nu dusch.



Ha så bra nu alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar