söndag 27 maj 2012

London shopping


Överst: Klänning från Zara, linne Neu look.
Favoritklänningen från Topshop som jag ville ha.


Kom hem igår från ett super soligt och varmt London tillsammans med t och två av mina bröder. Vi har haft det bra och gjort det vi skulle: shoppat och pubat. Fast nu denna måndagsmorgon så känner vi oss nog lite slitna haha. Blev inte många timmars sömn dessa dagar som vi var borta.

Jag har iallafall kommit hem med en massa fina kläder som jag införskaffat. Man kan ju lungt säga att det fanns way to much butiker. Vi gick i timmar och ändå så han vi inte ens hälften. Fast det blev lite från Topshop, GAP, Zara och hm of course. Butiker som vi nog oftast har här, men hade inte riktigt råd med fina gatan affärerna hihi, men det var kul att checka in dem. Blev ju inga skor direkt förtutom ett på hm, men jag hitta ingen bra skoaffär. Vi hitta tillslut en skoaffär som sålde converse så Emilia kunde få ett par, men det tog ca åtta timmar att hitta den.



Ha en fin dag




3 kommentarer: