söndag 22 april 2012

brake


Nu har ni fått en liten brake från mej och mitt eviga tjat, ja jag lovar att inläggena kan vara hur långa som helst om jag inte tvingade mig själv att sluta. Jag tänker på er förstår ni. En människa klarar inte hur mycket babbel som helst. Tänk på mig som tvingas stå ut med mitt eviga tjat och ältande i min hjärna tventyfourseven...nej förlåt jag får oftast en brake när jag sover förutom då jag drömmer sick, sick dreams. Det är som man bara vill stoppa en trasa i munnen på alla dessa små röster bla bla hit bla bla dit. Fast ibland bidrar dom till riktigt bra saker, men som oftast gör de ingen nytta alls. Haha, men ska livet vara lätt eller?


Nu till nyttan: Jag har kommit halvvägs i takmålandet och det är inte lätt. Hur ska man lyckas att se vart man målat vitt när allting redan är vitt. Hinner ju glömma vart jag målat när jag böjer mig ner för att doppa penseln i färg. Känns hopplöst, men jag gör det jag ska så kylen får komma in och jag kan se den och kanske dreggla lite för den är så sjukt snygg. Vill inte låta pervers så jag stannar där i mina känsloyttringar om en kyl, men jag lovar att jag kunde blitt värre. Material girl u know.
Tittat på Baksmällan, bästa filmen på länge. Värt att se om och om igen.

Ätit på tok för mycket av allt onyttigt som finns fast bara druckit ett glas cola. Är jag bra eller är jag bra?! det kanske går åt rätt håll elller har jag bara maxat av allt annat? Shit the same imorgon är en ny dag och den går i hälsans tecken då vi båda ser ut som två gravida i tjugonde veckan, inte sexigt alls eftersom vi bara har ätit upp oss och inte har ett sött litet mirakel i magen.


God natt nu alla och sov riktigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar