lördag 3 mars 2012



Ja då var denna högen med undebara och skitsnygga converse förbi och de får åka ner i sina lådor och förpassas ner i källaren. Att man ska behöva att inhandla nya varje år eller varannat år om man har tur. Fast barnen blir nog lika glada som min plånbok om dom slipper dom, men jag tycker att de passar till allt. Klänning, jeans, shorts eller vad de nu har på sig de små liven.
Vita converse är på g till alla barnen och hoppas att de kommer om några veckor och då fattas det bara till mej. Fast jag vill ju ha i skinn.

Imorgon är ni alla välkomna till butiken mellan 12 och 15.00 för då är det öppet igen. Jag bjuder of course på kaffe och lite tilltugg. Det finns så mycket fint nu och jag vill ha allt själv, men jag tänker ju på er och håller mina fingrar borta, än så länge, från alla nyheter.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Vart köper du dina converse? Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Mina har jag köpt på nilsons och av bekanta som köpt i USA, nu köpte ju t i USA som kommer om några veckor. Barnens har jag köpt inne i Skövde på nån skoaffär utanför commerce :)

    Visst passar de till allt?

    Kram på dej

    SvaraRadera