söndag 18 mars 2012

härliga färger




How To Kiss A Frog, H&M och Creamie är några av myrans icke skolkläder.

Hon är nämligen en liten klätterapa och leker och busar som barn ska och det kan resultera i rätt mycket hål på knäna och förstörda klänningar så jag har försökt att eliminera bort några kläder som inte är så lekvänliga. Men det är sällan vi är ute på vift så de blir knappt använda, men tur att de är fina på galgen också.


Idag har jag tvingat i mig en bit kebebtallrik av ren jävelskap, fy fasiken vad det sved, men det var det värt efter endast två glas yoghurt. Har testat att gurgla i saltvatten också som jag fick tips av en söt människa och attans vad jag ska gurgla nu även fast det smaka skit. Nu ska de där jäklarna bort alltså.



Nej nu väntar film så ajöken på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar