torsdag 15 mars 2012

gult is the shit


bild lånad från www.ikea.se
Jag älskar gult och dessa stolar, kan inte bli fel då alltså. Ett litet problem bara, vi har en sjukt tråkig husfärg, gul. hihi, den är både snygg och ful den färgen. Tycker det är svårt att få till det fint utanför till den gula färgen. Jag vill ha vitt hus, så mycket lättare. Fast nu blir det ju inte så, så då får man väl jobba med det man har.
Tycker fortfarande sjukt synd om mej själv då jag inte bara har feber (som för övrigt är jätte jobbigt för ena stunden fryser man jätte mycket sen när alvedonen sätter in då svettas man) utan också tandvärk, visdomständerna som vanligt, och ont i halsen och troligtvis urinvägsinflammation. Förstår ni hur jag har det? Haha! självömkan är inte vackert.
Kram på er

3 kommentarer:

  1. Ja krya på dig!!!! När du var här skulle allt vara svart, men nu helt plötsligt ska allt vara gult! Typiskt dig vännen! ;) Jag kör på vitt jag! hihihi Men snart kommer din underbara svarta tavla att passa i min vita hall! kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina vänner! Ja du Linda, du vet ju att jag är ombytlig hihi! Fast jag skulle nog säga svart och vitt som bas och enstaka gula detaljer. Hallen kommer bli jätte ljus och fin och tavlan är din om du vill ha den. Kram på dej

    SvaraRadera