måndag 13 februari 2012



Snyggilisnygg snygg gratängform


Gör ett inlägg mellan bröddegen som håller på och jäsa så vi får se hur långt det blir. Lillprins Bus och jag bakar mormors hembakta och det är smarrigt. Jag fick ta det tyngsta lasset med att knåda och dega medans buspellen nöjde sig med att häva i mjölet och klappa degen som i sin tur resulterade i ett väldigt mjöligt golv och en mjölig mamma.


Nu är mitt goggle konto icke krångligt något mer så då svarar jag på era kommentarer. Kontot har ju fungerat si sådär, men nu har den varit ok ett tag och hoppas att det håller i sig. Så kika en gång extra om ni undrat om något :)


Nu har jag sett genom alla fina bloggar som finns här ute att massa nyheter trillar in på alla möjliga ställen/märken. Blir nyhets tokig.



Kram på er









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar