tisdag 7 februari 2012

Ser ni något fel med denna bild?


Ja här har ni en trött bloggare. Långt arbetspass idag, stallet, läxor och avsluta det hela med räkningar. Så har man överlevt ännu en ointressant dag. Fast jag har fått mycket gjort inne i hjärnbalken. Tänkt ut lite om butiken och mini makeover på sovrummet. Har klottrat så det står härliga till.


Fick nya varor från Ib Laursen och jag bara säger oh my god vad tallrikarna är fina. Jag blev kär! Måste beställa mer i fler färger för jag vill ha 12 till mig själv helt klart. Dom måste ses in real life för kunde inte tro att det skulle vara så här fina alltså. Söt söta gula minivispskålar, ni vet ju att gult är den nya färgen nu i vår. Piggar upp alla trista och gråglåmiga hem, en sån behåller jag med. Härliga nya Raspberry färgen på assietter och muggar supernice. Och en vispskål i nya blåfärgen, härlig den med. Vill bara fota allt fint och visa er, men eftersom jag åker vid halv sju på morgonen och inte är hemma förns sex tiden så är det mörkt mörkt och väldigt mörkt ute. Men om några dagar så ska jag nog kunna klämma till med några pix.


Har ni sett Nova Stars nya vårkollektion? Lika besviken som förra gången, eller rättare sagt de senaste åren. Fina kläder, men så trista och tråkiga. Jag vill ju ha en riktig vill ha känsla när man ser dom, men den uteblev här tyvärr. Kan tänka mig truckerkepsen till Lillprins Bus, men inget som jag tänker stressköpa precis. Vad tycker ni?



Kram på er





3 kommentarer:

  1. har tjuvarna snott polisbilen?

    SvaraRadera
  2. Hello! jag vet inte men kanske gillar du www.pompdelux.se? kanske har du redan varit inne på sidan? kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Ja precis Sofia hihi!

    Ja har varit å kikat på pomp deluxe förut, men inte den nya kollektionen. Är den fin? Kanske får ta och kikain där. Tack för tipset :)

    SvaraRadera