onsdag 1 februari 2012




ett mini projekt


Ja det var dessa jag målade om. Tyckte inte riktigt om hur de såg ut innan, men nu blev de helt ok. Jag känner mig nöjd just nu iallafall. Eftersom jag inte hade svart färg hemma så blev det till att ta hobbyfärg och det funka super, plus att det torka jättesnabbt.


Idag har vi tagit en liten mini mys med tacos och film. Godiset skippa vi. Vi såg Zookeeper. Den var lite småkul. Nu har jag lagt de små huliganerna och jag sitter här och undrar vilken som kommer ner först. De stora är ju bara att säga till, men den där lilla, han är inte lika lätt hihi.



Imorgon börjar jag tidigt, puh blir jobbigt att gå upp tidigt eller kanske mer ska säga gå lägga sig tidigare. Tidigast jag gått och lagt mig de senaste veckorna är tolv, men vanligast är att jag går och lägger mig vid ett, halv två. Sån himla nattuggla. Tycker det är så gött att vara uppe och uggla utan att bli störd. Oftast lyssnar jag på spotify på högsta volym och bara är. Så gött så!







Nu ska jag kika runt lite här on the net så att säga




tjohej på er

4 kommentarer:

  1. Jättefina krokar!!!!!!!! kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag åt också taco i går men jag drack VANLIG cola till.. svin gött men det är ju snart fredag tänkte jag. har ju bestämt att ingen dricka på veckorna precis som du men eftersom jag redan har brutit det löftet denna vecka så varför inte bryta det varje dag fram till måndag? kram

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag sugen både på taco och cola:( :( buhuu va det är synd om mig.. Vill också shoppa som en tok, måla vitt och leva la dolce vita.. Kram på dig/åsa

    SvaraRadera
  4. hahaha! Jag älskar era kommentarer girls!!!

    Vanlig cola fia?! ingen light. wtf hahaha!

    Tack Linda för att du tycker som jag :))

    Å du Åsa, ville inte läska dej, men det var Rasmus som bestämde taco. Om jag hade bestämt hade det blitt gröt hihi! då hade du inte blitt läskad, så vi skyller på Rasmus :)
    Va med i min shopping klubb. Vi handlar bara på rea :)) och tigger till oss överbliven färg av familjen. Funkar alltid :)

    SvaraRadera