söndag 19 februari 2012

åå jag saknar min gamla butik



Se så litet och mysigt det var. Älskar ju små utrymmen. Har ju faktis inte så mycket varor att jag fyller så stora rum, men jag får jobba på det. Ni vet att snart är det dax för re opening. Och jag vill att ni ska få se de fina nyheterna in real life så att säga.


Hoppas jag kan ta mig mod att ringa några nya leverantörer så vi får in lite nytt blod bland gamlingarna hihi! Och jag vet att ni väntar på Green Gate...håller på att fixar med det, men än är det inte på väg, men inom en snar framtid.


Är inne på att skippa onsdagskvällarna och ha längre öppet på söndagarna, eller vad tycker ni? Så fram med lite åsikter. Tycker ni är extremt dåliga på att tycka på denna blogg. Ris och ros, vad som helst.



Nu är det sängen för mig så godnatt alla söta

2 kommentarer:

  1. Ja nu måste jag ju bara kommentera! Jag har tänkte göra det hela helgen men tiden räcker ju inte! Har försökt ögna igenom dina inlägg bara för att jag känner att jag knappt hinner läsa. Går dock inte kan jag säga - för intressant och kul för att ögnas igenom! Tycker att det låter toppen med längre söndagar och skippa onsdag! Hinner aldrig sånt där kul på veckodagar! Men det är ju lilla stressade jag det... Nu är det körigt värre kan jag säga, men självklart ska jag försöka hinna upp på din re-opening!kram Linda

    SvaraRadera
  2. Föstår dej, tiden räcker ingenstans alls. Och speciellt inte för dej nu som är i en flytt. Bra att du tyckte till. Får nog bli söndagar tror jag.

    Kram på dej

    SvaraRadera