fredag 27 januari 2012




Köpte lite kryddväxter i affären och de bidrog med lite sköna gröna känslor till köket sen jag som vanligt låtit min stamlavendel dö den långsamma döden. Varför gör jag alltid så? Ska bli skärpning i promise. Inget mer killing inocent plants and flowers. Fast om de dör självmant kan jag inte rå för det.


Lite dålig bild på skylten, men den blev till i all hast. Det är en stor skylt på ca 100x30 cm och 4 cm tjock. En riktig bjässe alltså. Ska göra lite fler skyltar idag tror jag.Och idag ska vi försöka oss på att gå på teater om de känner sig krya. En barnteater, ska bli spännande med lite kultur.


Ska fortsätta att måla om mina ramar från vitt till graffiti. Tycker att dom blir så snygga. Har målat 15 stycken och fler ska det bli. Så passar man på att ändra om lite och spika ännu fler hål i väggen. Jag vet att det är många motståndare där ute hihi till att spika onödigt mycket i väggarna, men jag är av helt andra åsikter, tyvärr. Jag vill kunna ändra om när lusten faller på och det leder ju dessvärre till tusen hål, men men det tar jag.


Lillprins Bus sötaste ungen ever. Hans sätt att prata, älskar´t. Nej mamma, nej mamma säger han när jag sagt till han att inte får göra så. Han sätt att säga "Nej jag ska inte göra det mamma". Eller idag när jag gav han risifrutti då sa satt han fram handen i en stop rörelser och säger "stop, vill inte ha mer" och nu står han och spelar på min iphone. Han öppnar den och pekar sig fram till spelena och går in och spelar. Så smarta barnen.


Nu ska jag måla andra laget på ramarna så ajöss på er


1 kommentar:

  1. Nice pictures som vanligt! Lillprinsen är ju bara för go! Helt klart en av de sötaste ungarna ever! :) Sån där skylt till barnen i hallen!? Kan vara nått kanske... hmmm Kram Linda

    SvaraRadera