måndag 30 januari 2012



Här sover hamstrarna gott



Lilla söta lillprins Bus är så söt, ja ja ja vet att jag sagt det tusen gånger, men jag verkligen njuter av all hans gullighet just nu. Sista bebisen, då får man skryta till max. Och verkligen ta vara på dessa små under. Hans också lika söta och snälla storebror köpte en ninjahamster till honom förra veckan och det är nu lillprins Bus nya vän. Och så säger han så här "var är min vän", på gulligt tvåbarns språk, mammas hjärta smälter varje gång.


Nu har hans vän fått sällskapa med de andra hamstrarna och de sover i myrans kaninskåp. Hans vän är andra hamstern från vänster, längst ner som man bara ser nosen på. Han har sin rustning på sig eller vad det nu är i vilket fall verkar det obehagligt att sova i och jag försökte övertala lillprinsen att han skulle få sova utan, men nej det gick inte. Ni vet att ordet inte det lär dom sej så snabbt och det låter väldigt bestämt.

Just nu fick jag en häst som han hade gjort i trolldeg och målat i alla möjliga härliga färger. Det är din Candy sa han. Så söt.




Nu ska jag städa och speciellt bort alla sjukbaciller


Kram






2 kommentarer:

  1. Åhh så söt kommentar;) fina vänner...Kram

    SvaraRadera
  2. Världens goaste 2-åring!!!!! :) Han är underbar! Hoppas att alla börjar på att blir friska och pigga nu!!!! kram Linda

    SvaraRadera