onsdag 6 januari 2016

JULLEDIGHET & SILVERBIELKE








Hur jag spenderade min julledighet? Ja det var lite så som att jag upptäckte serien Girls och blev helt frälst. Körde fyra säsonger på tre dagar och hur kan man inte älska den liksom. Men nu är den slut och man känner alltid sig lite tom när man måste skiljas. Jag lever ju in mig i allt och det känns lite som att jag är en del av historien vilket jag uppenbart förstår att jag inte är, men ändå, en liten del av en försvinner i slutet. Dock glöms den där delen bort så fort jag hittar en annan historia att nästla mig in hos. 

Lyssnade klart på Silverbielke igår och insåg än en gång att den där jäveln inte fick vad han förtjänade. Ska man behöva (tack och lov) lyssna på en till bok och önska livet ur han än en gång. Eller vill man verkligen att han ska dö? En stor del av mig vill det, men en pytteliten bit råkar gilla en del av hans karaktär, men jag lovar att det bara är en liten del, typ en mikroliten bit. 





ha de bra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar