tisdag 26 januari 2016

HELL ON WHELLS ÄR RUSKIGT BRA

               



                 

 








Mycket tjat om serier här, men eftersom jag är enväldigt härskare och chef här så bestämmer jag ju innehållet och nu har jag tittat på riktiga bra serier som har allt. Precis allt. Har ni inte sett någon av dom så är det synd och skam och ruskigt trevligt för er att ni har så mycket att se fram emot. 


Började nyss på Hell on Wheels och jag kan säga att det är min sort av serie. Handlar om när dom bygger järnvägen i Amerikat. Spännande och vackra miljöer och män i kostym och hatt dock inte riktigt fancy smancy kostymer utan mer skitiga och troligtvis innehar en doft som man inte vänder sig om av vällust precis. Jag vet inte om jag hade velat ha mitt doftsinne kvar om jag hade varit tvungen att leva där i byn bland all smörja. Och så hatar jag lera. 


Nu ska jag på utvecklingssamtal med min Myra, sen stallet och så hämta min lilla lillebror och ett paket. Ett paket med ett par förhoppningsvis schyssta/tantiga skor. Och träningskläder. Hade väl ett positivt tänkande om min träning efter att ha tränat en gång. Ja herregud vad jag känner mig själv way to little. 






ha de trevligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar