onsdag 13 januari 2016

TVUNGEN & GALEN







Ja jag våga ju använda hatten påväg till Sälen och det är ju ett litet framsteg i mitt nya nyårslöfte till mig själv. Att våga. Att våga är mitt enda löfte (jag kan säga att till och med det lät jobbigt att lova mig på grund av att jag är så lat och har stora problem med att komma ur min comfort zone så att säga). Men som sagt jag kanske är på g där, kanske kanske liksom. 







Precis hemkommen från en promenad med dogsen. Egentligen tänkte jag inte gå då jag intala mig själv att det var för kallt för hundarna. Det var inte att jag var lat igen. Jag tänkte på hundarna. Fast sen så tvinga jag mig ut eftersom jag syndat med en cola och jag hade världens dåligaste samvete eftersom cola är förbjudet på vardagar ( det förbudet är jag relativt bra på att hålla då jag inte kan överkonsumera just det för då smakar det bara skit sen) och jag kände mig rätt usel just då. Och så fick jag flash backs från i morse då jag inte kom i mina byxor for real den här gången. Förut har dom varit tighta som fasiken, men nu tog det stopp. En vidrig upplevelse och ett wake up call. Så nu var det bara att sätta på sig ytterkläderna och ta sin michelingubbe kropp och pallra sig till Konsum och handla nyttigheter och de där ingredienserna till fröknäcke eftersom jag älskar bröd och bröd är inte alltid min bästa vän i denna kamp. Skulle också handla käk till barnen, men det glömde jag ju när jag var där uppe i min nyttighetsbubbla. Senil är bara förnamnet just nu på mig. 


Igår drömde jag så sjuka drömmar. Har aldrig drömt sådant förut. Jag menar jag blev till exempel bjuden på en semla och mosa allt i munnen och mosade sönder alla andra när jag skulle bära dom. Och då menar jag inte att jag trilla eller så utan jag visste typ inte hur man bar och bara vred sönder dom i händerna samtidigt som jag typ inte visste hur man tugga utan hade bara munnen full av semelmos. Det var vidrigt. Fler saker hände och när jag blev väckt (somna i soffan på dan) så sa jag helt ärligt att jag håller på att bli galen. Och då menar jag inte gulligt galen utan tvångströje galen och till och med lobotemi galen. Käre min Gud alltså vad jag hoppas jag har fel för jag har så stora planer för min framtid om några år och crazy är liksom inte med där precis.







Ha det fint nu alla normal människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar