lördag 21 november 2015

GRÖNT ÄR JU ALLTID SKÖNT













Väggen är målad och jag ångrar mig inte dock är det väldigt mörkt så ska se om man kanske kan dra in el där och sätta upp några sköna lampor. Kanske två fjäderlampor till. Det får jag nog ta en tänkare på. En ekonomisk tänkare. För shit vad mycket som ska inhandlas och betalas denna månaden. Det är ju så man blir deprimerad bara av att tänka på det. 



Just nu försöker jag få till garderoben, men inser att allt suger och min hjärna är för evigt out of function. Det enklaste lilla grej som ska göras blir så komplicerat eftersom jag gör fel hela tiden. Onormalt många fel. Kan det tänkas att jag skulle behöva en assistent. En smart en. Och bra på problemlösningar då hela mitt liv är fullt av invecklade problem. Dock kräver assistenter lön. Det känns sjukt onödigt att betala någon annan för att få tillgång till deras brain. Kanske en praktikant. En praoelev. En som inte vill lära sig så mycket utan mer vara den som lär ut. Fast kniper det ska jag väl komma på något att lära den stackaren mellan alla mina projekt. Jag är ju rätt bra på att vara tidsoptimst, snöa in mig på saker, ge väldigt bra livstips (följer dock dom aldrig själv), komma på riktigt sjuka historier som tappat all realism för länge sedan, shoppa upp min lön och stanna uppe på tok för länge på helgerna och drömma mig bort. Fasiken alltså, det här ska nog gå bra. Hallååå, praktikanter nu kommer jag!!!!









ha en fin fin kväll,


min kommer däremot bestå av svärande, mätande och en massa onödigt skruvande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar