torsdag 5 november 2015

GJUTNING, SKOMAKARE & RÄTT TORR








Kan man säga att man har en rätt trött kropp efter ett maratonpass med både jobb, stall och gjutning i ett. Tror jag hade sammanlagt en timmes rast på den dagen och gissa om sängen var min bästa vän igår. 


Passade på att leta upp min bortglömda skor i garderoben och slita lite på dom. Det var ett tag sen om man säger så. Klacken på dom lossna efter bara några gångers användande och jag tyckte jag var rätt så smart när jag limma dom med trälim (ja, jag vet, not so cleaver), men dom har faktiskt hållt än så länge. 



Nu ska jag upp och sätta upp taklist och be till gudarna att jag inte mätt för mycket fel. Och smörja in mina stackars händer med nivea för efter gjutningen igår finns det ingen som helst fukt kvar. Det är ingen trevlig känsla.







ha en bra dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar