torsdag 12 november 2015

RALPH LAUREN SKJORTA & INGENTING














Fick hem min skjorta från Ralph Lauren igår och jag var såklart tvungen att testa den direkt. Jag var ju rädd att den skulle vara supertight så jag tog en större storlek, men jag hade nog lugnt kunnat tagit m för den var lite väl luftig, men ibland kan det vara skönt att de inte sitter slickat heller så jag behåller den ändå. Den svarta tröjan var helt perfekt i passformen och skön som tusan så den är jag riktigt nöjd med. 

Och kavajen från Lindex är perfekt till detta höstvädret och den har så många snygga detaljer. Du hittar den här om du är sugen på en likadan. Sjalen från By Malene Birger är inte ful den heller och den är lika perfekt som kavajen till detta milda väder. Bra köp båda två. 


Röran i mitt dressroom får man på köpet liksom. Igår gjorde jag absolut ingenting hemma utan passade på att vara i stallet. Myran red Candy och min fina vän med sitt barn kom och så gick vi med. Alldeles bra dag alltså.





adjö på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar