lördag 24 oktober 2015

MÖNSTERFAVORIT







Dagen har gått ruskigt fort och det har varit trevligt som vanligt och jag blev så mätt efter god middag och efterrätt uppe hos mor och far. Efterrätten jag gjorde var ruskigt god. rekommenderas om man gillar choklad, kola och jordnötter och massa grädde. Jag gillar ju allt... såklart. Här hittar ni det och det är förövrigt också en ruskigt bra blogg. 



Där ser ni min nya favoritmatta och jag är numera tokfrälst i mönstret och färgerna. Min kära moder hade en hemma som jag kunde få låna om jag var försiktig. O ja, klart jag är. Jag är alltid försiktig, det är dom där fyrbenta som inte är det. Dom som sett det till sin livsuppgift att förstöra allt som kan tänkas vara fint. Så det kan krävas en del övertalan för att få låna den och en hel del lovandes. 




kram

1 kommentar: