söndag 4 oktober 2015

NÄR MAN LYCKATS KOMMA BORT





Nämen hallå, här är jag igen. Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket. Livet har varit lite upp och ner och jag hade ett huvud full av onödiga tankar som bokstavligen brottade ner mig totalt. Mindre kul. Och så den där jäkla infektionen i kroppen som vägrar ge sig och allt bara kollapsar. Jag ger denna bloggen en chans till, men innerst inne är jag egentligen säker på att jag vill att den ska bli lika utdöd som dinousarierna. Jag är ju en sån där som griper efter små halmstrån och försöker tills allt verkligen ser mörkare än mörkast ut. Just nu gör väldigt mycket det i mitt liv, men varför leva ett enkel liv när man kan leva ett svårt. Ja, jag har tröttnat på mig själv för länge sedan, men lite svårt att byta kropp och själ. Skulle vilja göra ett byte eller en retur så vet ni vart det är möjligt hojta till då. Eller har ni en själ som ni är missnöjd med så kanske vi kan göra ett byte. Jag eftersöker en med bra självdisciplin, mindre samvete och väldigt bra på att spara. Själv får ni en oekonomisk, impulsiv och extremt glömsk själ att arbeta med. 

















Vi var iallafall ute på en tripp till Götet och jag fick äntligen komma till hotellet som jag suktat efter i evigheter. Nu kan jag ju inte åka någon annanstans. Jag blev liksom kär. Hade kunnat flytta in direkt. Vi kröp nästan omkring där på mattan i rummet och ville aldrig skiljas från den. Resan blev precis som jag velat att den skulle bli, en inspirationsbomb. Huvudet full av idéer. 




Och äntligen blev jackan jag dregglat efter så länge min. Vi fick vandra runt hela staden för att få rätt storlek då NK inte hade min kvar. Nu ska nästa önskemål vara bomberjackan från D.brand som jag kärade ner mig i torsdags och skjortor med bra kvalite och blå jeans. Snygga blåjeans. Har ni tips så snälla säga till. Alla mina har gått sönder och jag är desperat, men hittar inga jag gillar. Märke spelar ingen roll. Passformen är allt och färgen. Färgen ska vara mellanblå/mörkblå jeansfärg. 






Ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar