torsdag 3 september 2015

INREDNINGSINSPO







Skojar ni att detta är mitt drömrum just nu. Gillar allt. Panelen på väggen, kärlek. Pallen, oh my liksom. Mattan, schysst som tusan. Och alla dessa mörka färger, bring it on. Så trött på allt detta vitt och färglösa hem hos oss just nu och jag är i en "göra om" fas så allt kan hända. Denna bild hitta jag hos Åhlens.









Och så hitta jag nästa bild hos Ellos och då fick jag liksom äta upp alla mina ord om vitt och färglöst. Alltså jag gillar för mycket. Och ett  måste är ju linnelakan. Har ni inte det så köp ett par. Man sover som en gud. Tror att den übercoola väggen är en fototapet. Ruskigt snygg. Å lampan, kom till mamma. Känner för att ta sats och bara springa och hoppa i sängen och gosa ner mig. 









Och så denna bilden. Snarlik mina tapeter som jag beställt och grönt på foder och lister. Så finemang. Lite så blir det i hallen fast mycket mörkare då förstås. Man har ju tyvärr inte dessa fönster att tillgå i detta hus, men man får jobba på det man har. Hitta denna bild på Pinterest (för övrigt en så bra grej), men har ingen aning på källan tyvärr. 







Idag har det varit full rulle hela dagen. Jobb, stall, ridskola, serva kidsen och nu dusch och säng. Älskar att krypa ner i sängen och gosa ner mig bland alla kuddar och bara inta min sovställning och sova. Somnar på några minuter. 







Ha en fin fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar