torsdag 17 september 2015

DRÖMMA SIG BORT












Det är torsdag, kroppen mår skit, vad passar då bättre än att kolla på ett av dom vackraste fenomenen som uppfunnits eller ska man säga tillverkats, nämligen bröllopsklänningar. Inget är så vackert som en brud i en makalös klänning. Vill du se fler eller hitta källorna till bilderna går du in här. Jag verkar ju inte bli gift så jag fortsätter och suktar vidare. Fast jag kanske ska lägga in det på en av alla mina grejor jag ska göra innan fyrtio. Listan är rätt lång just nu. Älskar att skjuta på saker och ting så jag aldrig behöver ta tag i något. Hade ju tre krav innan trettio och dom har jag satt upp på fytiolistan och troligtvis senare femtiolistan. 


Skulle jag gifta mig skulle det innebära att jag måste komma i min livs bästa form och det låter så jobbigt bara av att tänka på det. Kanske lika bra att omvända på det så jag vet med säkerhet att jag kommer bli ogift resten av livet. I vilket fall som helst så gillar jag ju det mesta och skulle kunna tänka mig allt från too much klänning med tio meters släp till den enklaste lilla fodralet. Den sista bilden alltså, så oemotståndlig. Kan man möjligtvis get hitched med sig själv? Blir så mycket enklare så. Det behövs till exempel ingen frack (synd för män i frack är ruskigt fint), endast en ring, inget äktenskapsförord (dock har jag lite svårt att få alla min röster i huvudet att hålla sams, men vi håller iallafall det inom samma människa), mindre gäster, mer presenter till mig och en hel smekmånad utan att behöva kompromissa. Det låter som ett äktenskap som kommer hålla för evigt. 







ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar