fredag 18 september 2015

SÅ RUSKIGT BRA ALLTSÅ








Hitta den här kavajen i källaren och konstaterade att jag gillade visst kavajer redan i gymnasiet. 






Idag har jag rensat klart (nästan) i källaren på alla kläder som skulle in. Alltså det var så tråkigt att märka allt att jag helt enkelt inte orka göra riktigt allt, men mycket gjordes iallafall. Tummen upp för mig. Stor tummen upp för att jag orkade åka och lämna in allt trots att jag bara kände för att strunta i allt. Klapp på axeln för att jag åkte till återvinningen och lämna in skräp och lämna en massa kläder som jag bara inte orka märka (eller var för fula helt enkelt) till myrorna. Och en stor jäkla eloge till att jag äntligen pantade alla flaskor och burkar som legat i bilen en vecka. Man kan lugnt säga att jag har varit en sån bra människa idag. Chockad över mig själv.



Det enda jag egentligen velat idag är att köpa mig en grön bomber jacka, men snål Sandra har ju kommit upp och förpestat mitt annars så trevliga shoppinghumör som jag alltid brukar ha. Vet inte inte ens när jag handlade något till mig själv sist. Ok det var väl bara en månad sen, men ändå, jag är så sjukt ekonomisk. 





kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar