fredag 18 september 2015

YES PLEASE, GIVE ME SOME SUGAR









Hur sjukt långtråkigt är det inte att sitta hemma och bara tycka synd om sig själv. Igår mådde jag illa, hade huvudvärk och ont i lederna och tyckte synd om mig själv då med. Två dagars self pity är mer än någon borde uppleva. Det är förnedrande och så så tråkigt. Så idag, just nu, ska jag sparka bort den och tänka positivt och be awesome, eller ja, så jävla positiv behöver jag ju inte bli. Normal är alltid bäst. Ingen gillar super positiva människor har jag lärt mig. Idag ska jag iallafall inta så lite kalorier som möjligt på dan för att frossa ihjäl mig på kvällen. Tittade nämligen på halv åtta hos mig igårkväll. Tre avsnitt på raken och jag var så sjukt hungrig i slutet kan jag säga. Magen kurrade och saliven bubbla ur munnen. Som tur va hade de med några mindre frestande saker så jag lyckades hålla begäret borta. Jag menar, musslor, kräftor, svamp och en massa vin, så så avtändande för min aptit. Men så avslutade dom varje måltid med det som jag älskar mest, socker liksom. Citronpaj. Stekta äpplen i kanel och socker med vaniljsås. bananer och vaniljglass. jag var ju i himlen. Som tur va så somnade jag på det sista avsnittet. Så igår bestämde jag att i dag, ikväll, ska det bli god mat med massa efterrätt. Och eventuellt skippar vi maten och går direkt på efterrätten. Vilken perfekt kväll.



Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar