måndag 24 augusti 2015

WILLIAM MORRIS, MIN NYA LOVE OF MY LIFE








Japp, denna tapet har jag suktat efter ett tag och nu är den på väg hem till mig. Det enda som är störande att jag inte vet riktigt hur jag ska ha den. Ska den vara inramad av dekorlister eller bara smackas upp på väggen rätt och slätt. Fråga nummer två kommer sedan och det är om listerna ska vara klassisk vita eller om jag ska gå lite mer out of the box och måla dom gröna. Kanske till och med dörrarna? Känner mig lite vågad. Lite crazy. 






Denna bild hittade jag på pinterest hemma hos Weronica på en mammas dag. Finns att beskåda här. Hela hennes hus är to die for och såklart hade hon för länge sedan fått upp ögonen för denna tapet. 







Hittade denna också på pinterest. Bra ställe det där alltså. Check it out här. Baguetter, mums på det. Och hur snygg är inte tapeten ihop med mörkt trä?! Mycket att klura på och mycket att se fram emot. Nu ska jag bege mig till byggvaror för att köpa rundstav och sedan till färgaffären för lite mässingsfärgad sprayfärg. En sålänge lösning tills jag hittar det jag söker. 





ha en fin fin dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar