söndag 2 augusti 2015

SÖNDAG & SLUT PÅ SEMESTER


Det är en sån här dag när jag kunde gjort tusen saker, men gjorde knappt tre. Och nu är den snart slut och jobb imorgon. Testade iallafall mitt gamla objektiv som jag trodde var trasigt och upptäckte att det funkade relativt bra ändå så nu slipper jag springa en kilometer bort för att ta ett kort. 






Har tusen idéer jag skulle vilja testa med fotograferingen, men är för lat för att genomföra någon. Kanske är dags att jag tvingar mig lite mer. Som att gå ner att ta tvätten. Urk alltså. Tvätten är nog det tråkigaste jag vet. Har lyckats att dammsuga och ta disken vilket måste se som ett smärre mirakel. Skulle klippt gräsmattan men då tanken var tom fick jag gå och leta efter bensin och sniffa på ett antal dunkar vilket endast resulterade till att jag kände den där stanken i hjärnan ett bra tag. Gräsmattan förblev oklippt och jag kände mig frustrerad. Gick ut och gick istället.





Har försökt att gå igenom min garderob nu när den ska flyttas, men jag har så svårt för att släppa mina klänningar även fast de inte passar. Denna från Ester Elenora är så kort att, ja den är bara sjukt kort helt enkelt. Gillar ändå kombination av klänningen och stövlarna så jag lägger den på is ett tag. 







ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar