torsdag 27 augusti 2015

DRESSINGROOMET ÄR PÅ G




















Lite närmare slutet känner jag, men så så mycket kvar. Min temporära lösning med rundstaven blev en usel idé. Hatar när jag utför usla idéer. Gäller att tänka om och tänka rätt för i helsiki denna gången. Insåg att det kommer bli för mycket kläder att ha uppe så jag ska införskaffa fyra relativt stora och snygga lådor att ha sommarklänningar och kläder som sällan används i. Eller en stor rottingkista. Kan bli to much lådor kanske. Ja ja, det blir ett senare alternativ. 


Köpte en sån fin lånklänning från Chill Norway hos Modesto på rean. Den är så fin, men lång. Och jag är allt annat än lång så när den kommer användas blir också ett senare kapitel. Just nu nöjer jag mig med att se på den. 


Imorgon ska jag och en vän in till Skövde och käka lite gott och dansa in natten. Sista utgången nu på mycket länge. Det har liksom blivit för mycket av det goda och hur mycket bra filmer har jag inte missat på grund av alla helgdagar som fallit bort. Och såklart mys med mina barn. Att slippa känna stress och bara vara. Så imorgon ska jag verkligen krama ut det sista av utelivet.






Ha det fin fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar