torsdag 6 augusti 2015

DRESSINGROOM & SPEGLAR















Jaha då har jag packat upp lite saker som kom med hemfrån IKEA igår. Såklart var det jag skulle ha slut, så jag fick tänka om och välja annat. Blev okej, men jag ville ha mina skolådor så skorna stog upp, men det fanns bara dessa liggande kvar. Irriterande? Yes, men fler ska inhandlas då det är en del skor kvar nere. Just nu agerar ett gammalt hyllplan som rullskiva till lådorna fast det var bara på prov. Ska upp och se om jag tigga till mig gamla golvplankor av mor och far. 


Har satt upp spegelglas på dörren och det var verkligen inget jag ska syssla med i fortsättningen då jag trots (som vanligt) vattenpass lyckades få det sjukt snett. Det måste ju vara någon som satt en "icke få det rak" förbannelse på mig. Går ju till slut bara att skratta åt det. 


Måste köpa mer lister och fundera på om jag ska ha en lutandes stor spegel på golvet eller en uuppsatt mindre spegel på väggen. Hatar när jag inte är säker. 





Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar