söndag 2 augusti 2015

RESTAURANGBESÖK






Är det något jag aldrig kan få nog av så är det Ceasarsallad. Beställer alltid detta när jag äter ute om det finns på menyn. Denna goda åt jag på Ebba´s i Borgholm i torsdags. Bara skålen gjorde att det blev ännu godare. Dock är jag lite kräsen när det gäller dressingen, det får liksom inte vara så att hela salladen dränks i den. Kanske dags att göra en hemma snart. 










Hejsan alla fina



Dagen har gått fort idag och den har kommit med sol. Gud så jag längtat efter den. Det har blivit en del solande, promenader och en hurtig pw med jobbiga skor som aldrig ville sluta pysa. Det var  så sjukt irriterande, försökte höja mobilen för att slippa det ständiga pysandet så fort jag ställde ner det vänstra benet fast det hjälpte liksom inte. Och jag såg blickarna, de där undrande blickarna som frågar sig vad i helsike är det som låter. Jo, det är bara min ena sko som fått hål i sin airkudde och driver mig till vansinne. Höll mig inne i skogen så mycket som möjligt. 


Ikväll var det bara jag och lillebror hemma så vi mös ner i soffan och kolla på tecknat film. Jag somna såklart, what else liksom. Lite lyx att få kunna spendera kvällarna med bara ett barn och kunna ge dom ens fulla uppmärksamhet (förutom när man sover då). 


Ska nog allt ta tag i murandet imorgon. Och gräsklippande. Och njutande av sista lediga dagen på fem dagar. Back to reality igen på måndag. Har faktiskt inte ångest just nu. Kanske ska återkomma med det på måndag morgon klockan fyra. Har knappt gått upp före tio dessa dagar så lite trött kommer jag nog vara. 




ha det fint 



Har repeatat denna låt hela dagen på full volym och bara fått en sån underbar känsla i hela kroppen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar