lördag 22 augusti 2015

INFORMATION & TAPETER









Har jag nämnt att vädret är magiskt? Att jag bor i min bikini just nu? Att jag tackar Gud i himlen att han sände solen till oss innan hösten helt tar över? Att jag inte kan se normal ut på ett enda kort? Har jag det? Ifall jag glömt nämna det så vet ni ju det nu. Det är så kallad onödig information. Ni vet sån där information som fyller ens hjärna så ingen vettig information kommer in. Precis sådan.

 På måndag ska vi ha foto för skolkatalogen och det är strängt förbjudet att bära grönt då bakgrunden är det vilket innebär att man smälter in och det är precis vad jag borde göra. Jag borde ha en grön morpfsuit på mig så jag slipper se det där kortet och önska att jag hade en svart penna och kluddra över mitt ansikte i allas kataloger. Ni vet så man gjorde med dom man tyckte mindre om i högstadiet. Typ träliga lärare och troligtvis mycket finare tjejer som man var avis på. Idag förstår jag ju att det var otroligt barnsligt, men smart var man verkligen inte då och troligtvis inte nu heller. 



Idag är våran lille King en vecka gammal och det går bra hittills, men hans lilla mamma är fortfarande väldigt överbeskyddande så inget ihopsläpp än. Och det funkar ju fast de andra får ju då ingen tillgång till stallet och det känns ju lite trist. Aldrig kan man göra alla nöjda. 





Och idag gjorde jag äntligen min beställning på den vackraste tapeten från William Morris. Så nu kan hösten komma för jag har projekt till år 2030. Jag älskar William Morris mönster och jag älskar tapeter med William Morris mönster på och nu vet ni ännu mer om mig. Det är eran lyckodag idag.







tusen pussar till er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar