fredag 14 augusti 2015

FRÄKNAR & FREDAG













Solen är ju tillbaka och hur härligt är det inte att bara lägga sig ner och låta solens strålar värma en och låta fräknarna komma fram. Älskar fräknar och jag önskar jag hade fler. 



La mig en stund i solstolen efter jobbet och somna direkt. Sedan drog vi ut med båten och badade. Jag och myran åkte lite vattenskoter, men eftersom jag har förmågan att köra sönder dessa saker så tog jag det väldigt försiktigt. Men det är en härlig känsla att plöja fram på vattnet. Lillebror tyckte det var jättekul och det var förvånande då han är lite rädd av sig. 



Åkte hem och klippte gräset och grillade lite mat. Kikade på en film och somnade såklart ifrån slutet. Hur irriterande är inte det. Vaknade upp med ont i min handled och livet känns plötsligt lite tråkigare, men det är ju fredag så jag står nog ut. 






kram på er och ha en fantastisk fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar