lördag 1 augusti 2015

ÖLAND








Igår var vi ju på Öland. Och vädret var lite bättre än här. Jag bada villigt i havet, själv, alltså helt själv då ingen syntes på mil avstånd, innan jag upptäckte maneterna och fick lite bråttom in. Helt underbara stränder.




Jag var faktisk ute och gick båda morgnarna, men jag måste säga att det var finare i Borgholm än Möllstorp. Jag hatar ju att gå samma vägar så det är perfekt att gå ut och gå och upptäcka naturen och omgivningarna på detta sätt. Och denna lilla väg utmed havet gjorde mig lite lätt lycklig. Så vackert. 




Var dock tvungen att ta en kisspaus bland ett par gamla bodar och fick frågande ögon av en springande gubbe som nog undra vad jag gjorde där bakom samtidigt som jag rättade till mina byxor. Men nöden har ju ingen lag säger dom. Hade kunnat gått på den stigen hur långt som helst, men vi skulle hemåt ganska snabbt. Såg så många fina stugor och konstaterade att folk gillar sina volvos i Sverige. 



Jag passade på att inviga min nya bikini. Vi var på en fin och ordningsam camping i Borgholm, men det här med camping är ju inte min grej alls. Och för varje gång vi besökt en så blir jag mer och mer säker att jag antingen föredrar hotell, hemmaliv eller naturen. För mycket folk på campingar för mig dock gilla de små det bättre och det är ju för dom vi gör det. 









Ha en bra dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar