torsdag 9 juli 2015

DRYG & SERIEAVSLUT







Jag har tydligen lagt till med min dryga min på typ alla kort märker jag. Fast till saken hör att jag försöker verkligen inte se dryg ut eller få till större läppar utan jag försöker bara att få till en hyfsad min där inte mina ärr syns. Det är inte lätt alltså. Så istället för att reta er kan ni väl ändå tycka lite synd om mig. Att jag känner att jag måste pluta med munnen för att se vettig ut. Ett hemskt öde mina vänner som jag inte önskar någon av er, inte ens mina ovänner (om jag har några). Kolla dock in mina schyssta solisar som jag hållt alive i över en månad. Det ni, det är nästan magiskt. 











hallojsan




Jaha, torsdag då. Vad har man gjort för att fördriva denna underbart regniga dag? Vaknade halv elva och det var så skönt. Att få sova. Hade dock lite ångest över att jag sovit bort halva dan, men vem orkar bry sig om en regnig dag. Gick ut på en pw. I regnet. Irriterande. Har inga torra skor. För det regnar hela jäkla tiden. Lite så kände jag efter den promenaden. Sen ut och skruvade upp reglar på trädäcket. Troligtvis helt snett och fel, men vem orkar bry sig om det också. Jag ville bara in. Så oinspirerad just nu. Har tittat klart på nästan alla Outlander avsnitt och det känns så ledsamt. Det sista avsnittet med hammarslagna händer,  spikandes i händer och mansvåldtäkter kändes mindre kul att se på alltså. Satt och försökte hålla för öronen och ögonen samtidigt, men det var inte lätt. Lite för brutalt, men det ska väl vara så autentiskt som möjligt och jag kände att jag inte skulle velat vara i hans kläder eller kropp just då. Nu ska jag bege mig till duschen och sedan tittat klart på sista avsnittet och så ska jag må dåligt över att serien är slut och sen somnar jag nog. 







ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar