måndag 20 juli 2015

FRITIDSPROBLEM







Något som jag aldrig kan trötta på är kombon med vitt och ljusblå jeans. Det är en sån killer kombo. Dock är mina skor mindre vita just nu så dags att fixa ett par nya och jag vet precis vilka jag vill ha.










Hallå hej!



Idag är en bättre dag. Jag måste ta tag i nya projekt eller avsluta dom som finns i vilket fall så är denna "fritid" inte bra för mig. Måste få göra något. Innan. Jag. Blir. GALEN. I f you know what i mean. 

Idag har jag varit hos veterinären med Maja för kloklippning, skördat hö, slöat, klippt buxbom, varit super irriterad på att diska tydligen är en syssla endast mammor kan utföra, bakat bullar, mumsat bullar och snart troligtvis spytt upp bullar. Inte en bra idé att ha en obegränsad gräns av intagande av kanelbullar. Brukar hålla mig till en, men det kan jag lugnt säga att det inte var i dag. Mår som jag förtjänar. 





ajöken ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar