tisdag 7 juli 2015

PIONER & ONÖDIGA LISTOR










Nu har alla pioner blommat ut, tyngs ner och troligtvis blåst bort. För just nu är det lite starka vindar här. Det är vackert så länge det varar. Eller är det "kärleken är kort". Eller är det" lätt fånget, lätt förgånget". What ever, det försvinner så snabbt, det var det jag mena. Allt exploderar över just nu och jag hinner inte riktigt med. 








Saker jag lyckats med denna dag är 1) Rama in mina affischer...äntligen. 2) Varit i stallet och kikat till sjuklingarna som är friskförklarade, typ. 3) Tagit bort plasttaket på altanen. 4) Rensat lite ogräs. 5) Lyssnat klart på en ljudbok. 6) Blivit irriterad att det bara fanns en i den bokserien...faaaan. 7) Fixat så jag kan dreggla över skottar i serien Outlander, mums. 8) Slängt ut pengar på restaurangbesök när vi lika gärna kunde äta på korvmojjen och tjänat in tvåhundra. Ångest. 9) Vräkt i mig kexchoklad fast det smaka skit. Dubbel ångest. 10) Lyssnat på Håkan Hellström bara för jag gillar texterna, men inte alltid utförandet av dom. 11) Skrivit ett ännu ointressant blogginlägg med en störig lista.








Ha en fin natt och hoppas ni drömmer bra drömmar eller åtminstone sover gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar