torsdag 16 juli 2015

TAKSTOLAR & DAGSVERK













Se där ett steg närmare slutmålet, men också ett steg bakåt då jag kraschade ännu en ruta. Har bara på denna lilla byggnad förstört tre rutor. Gissa om jag är evinnerlig trött på att plocka glasbitar. Nu ska det på lite råspont och drömmen vore galvaniserad plåt eller så blir det vårat röda i vilket fall som helst så händer det lite. Och hur trevligt vore det inte om jag fick tummen ut att göra det andra miniväxthuset på andra sidan. Så jag blir av med taket från det förra växthuset. 









Hallå hallå!







Idag har jag byggt lite(vilket jag redan visat), byggt en träbil med lillebror, hängt tvätt, lärt lillebror hänga tvätt, städat lusthuset. lärt lillebror lägga på lakan, fikat med fina vänner, städat i trädgården och kikat på Nashville. Och nu kom det ju in en engelsman, stort like på det. Språket alltså, jag dör. 






godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar