lördag 18 juli 2015

LÖRDAG VAR DET JA







Lördag var det då.  Två veckor av semestern har gått och jag känner redan ångest. Snart är det tidiga kvällar och larmklocka i ett helt år. Fast bara man börjar jobba så är man snart tillbaka i systemet. Jag slutar ju ändå elva så jag ska inte klaga, inte klaga alls. 









Hallojsan folk!





Igår var det Barnens Dag i Forsvik som jag och bror var på. Skattjakt var det. Och jag har fått det ännu bekräftat att jag inte är någon pedagog. Efter halva jakten blev jag ruskigt trött på att virra omkring och hälten av skaran ville köpa glass så då kom vinnarinstinkten fram och jag råkade kanske klura ut alla ledtrådar utan att involvera barnen. Dock vann vi inte, men det var roligt.  Och väldigt bra anordnat. Och ni måste se utställarna på Forsviks Bruk. Shit, vad imponerad jag blev.  I år är det gratis inträde så det finns ju inget att tveka på. Jag lovar att blir ni inte imponerade så har ni noll koll på good shit så att säga. Vilka konstnärer. Såg en ruskigt snygg pall som jag hade nästan hade dött för. Tror utställningen heter RAW, länkar till deras sida på facebook här.


Igår var det också utgång vilket var trevligt, men mindre trevligt idag så jag sitter mest och tycker synd om mig själv och jagar solen. 





ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar