onsdag 17 juni 2015

SKOLAVSLUTNING & LJUDBOK














Bilder från skolavslutningsdagen då vi åkte upp till fina fästningen och gick omkring och bara förundrasdes hur fint vi bor alltså. Förresten så kanske det bara var jag som förundrades och barnen de lekte och räknade fågelholkar. 







Redan onsdag och snart fredag liksom. Jag ser så fram emot sovmorgon. Här händer det inte så mycket just nu. Har sjuk chokladabstinens vilket bidrar till ett lite sämre humör vilket bidrar till att jag inte orkar ta tag i något som i sin tur bidrar till min framtida lättja. 



Har en ljudbok som är inne på sina sista timmar och den börjar bli väldans spännande. Inte deckarspänning utan spännande för att det handlar om en människas livsval. Ska hon våga lämna sin trygghet med man och barn och satsa på hennes stora kärlek, den 16 år yngre arbetskamraten? Hon har velat så fram och tillbaks, varit godtrogen och hävt ur sig saker från antagande så efter x antal timmars av lyssnande så ska hon äntligen bestämma något. Har bitvis varit väldigt frustrerad på henne kan jag lugnt säga, men alltid lätt att stå vid sidan om och vara klok. 




Ska nog ta och gå ut och klippa gräsmattan nu så



ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar