lördag 27 juni 2015

KOLMÅRDEN VAR RIKTIGT BRA













Kan inte direkt påstå att jag gick upp tidigt för att gå ut på min hurtiga promenad utan den blev mer vid åtta snåret och mindre hurtig och mindre lång, men det blev ju en promenad. Jag älskar verkligen min bustier och jag tycker den passar till allt och den ska synas. Lite hud har väl ingen dött av? En del har ju problem med sånt, men jag råkar gladeligen inte vara en av dom. 






Idag har vi spenderat dagen på Kolmården och haft det riktigt bra. Magen är full av glass och mat. Kameran fullproppad med djurmotiv. Och själen full av minnen. Nu var det nog sista gången vi är där då den äldste inte var så jätte intresserad i att åka dit, men var verkligen helt perfekt när vi var där. Den bästa storebrodern på alla sätt. Fick den minsta på gott humör och lät honom rida på hans rygg när orken tog slut. En helt perfekt dag. 





Imorgon är dagen hel tom och det är bara att fylla på den med trevliga saker. Längtar redan till imorgon och fortsätta med mitt grävande även fast det suger så älskar jag det. Hel knäpp känsla, jag vet, men det är precis så. En hatkärlek.





god natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar