lördag 6 juni 2015

NÄR MAN ÖNSKAR SIG NÅGOT SÅ INNERLIGT






Såg precis att mina vita skor inte är så vita längre. Tror nog att det är cykeln som missfärgar dom svarta. Ja, tur jag köpte den billiga varianten istället för den dyra för då känns det inte lika tråkigt. Min superfina kappa från holly & whyte fick komma fram. Alltid trevligt med variation. 










Hej HALLOJSAN!




Måste städa, men har liksom ingen lust och snart kommer det lite gäster och då kommer jag stå där och skämmas så jag får bara tvinga mig. usch hatar att städa, men älskar nystädat. Så det är därför jag skriver detta högst onödiga inlägg för att fördriva tiden och hoppas att ett mirakel ska komma att allt är nystädat och fräscht och jag kan bara luta mig tillbaka och skåda underverket. Det är just nu min högsta dröm, just nu alltså. inte om några timmar för då har jag viktigare saker att drömma om. Städning är då längst ner på min drömprioriteringslista, så längst ner. Så långt ner att jag tror inte ens den finns med. 






ha en fin fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar