söndag 7 juni 2015

BUSTIER & METEOROLOGTEORIER







Hur fin är inte denna spetssak från hm? Knep en i sista sekund dock lite för stor, men det funkar. Jag är ju barnsligt förtjust i spets och bustiermodeller så denna blev helt enkelt en för stor frestelse att motstå. Såg att dom hade fått in nya storlekar nu så passa på. Finns här.









Hejsan svejsan





Nu har vi kalasat klart och jag känner mig matt och så nöjd över hela helgen. Har kanske (eller som vanligt) intagit för stor del kakor och choklad och överkonsumerat cola, men är det helg är det helg och har man dålig karaktär, har man. Jag känner av båda tyvärr. 

Och så ska vi nämna det där härliga vädret igen då. Jag bara undrar vad vi gjort här i lilla byn för att drabbas av dessa monster vindar. Inatt blåste min solsäng ner. Jag menar, hur irriterande är inte det att jag var tvungen att gå ner i morgonrocken på morgonen lite halvt död och bära upp den och så hade den repats sönder. Och så är det för kallt. Och så har jag tappat hoppet om sommaren. Och så lyssnar jag på en sjukt dålig låt nu så om jag inte ska deppa sönder av frustration så måste jag byta. Bytte låt precis och känner redan positiviteten komma tillbaks i venerna. Ibland kan man lösa stora problem med små medel. 





Denna vecka som kommer blir lite mer händelserik än de brukar vara med skolavslutningar, student, kalasfiranden och där emellan ska det shoppas nödvändigheter. Får åka in till stan och leta efter snyggskjorta till storebror, present till student och lite annat smått och gott. 






kramars




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar