måndag 15 juni 2015

BIKINIS & MINI GOLF








Bikinitoppen från hm är min stora favorit just nu fast om man ska sola framsida så är den lite väl täckande tyvärr. Tur då att jag har en annan modell i samma mönster. Gäller att vara förberedd på allt och alla situationer. 










Hallojsan!


Idag passade jag på att njuta i solen som ni kanske redan förstått och sedan när jag latat färdigt mig så gjorde jag mig redo att fortsätta med mitt lilla bygge så kom de små på att nu ville de minsann spela minigolf. Så det var ju bara att pausa i min Byggare Bob roll och ta dogsen, vagnen och så kicka kidsen iväg medans jag fick gå. På vägen dit tog vi en liten badrast för hundarna och då fångade Myran en fisk i sina händer. Det var ju väldans spännande så hink och håv inhandlades för att upprepa rasten på hemvägen. Mini golfen kan summeras med att mina barn har noll tålamod, är dåliga förlorare och gillar att fuska. Så det där med mini golf bör inte ske för ofta. Smilla tyckte det sög och gnällde mest hela tiden och Maja ville fånga alla golfbollar. Så det var inte deras grej heller. 








kramars på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar