lördag 27 juni 2015

HÖR JAG ÄNNU EN "NU JÄKLAR SKA JAG..."






Ska ju verkligen försöka att bli mer hälsosam nuförtiden och att sluta dricka cola i tid o tid och småäta choklad är ett av målen. Så hur tråkigt det än är att äta frukt och grönt så är det ju så mycket godare. Ska alltid ha det hemma och eat it everytime jag dör av sötsug. Försöker verkligen intyga mig själv att jag kommer klara av det. Yeah för mig!







HALLÅÅÅÅ!



Sitter här med stickiga armhålor efter den där sjukt obehagliga absolut torr som ändå suger, men jag ska inte ge upp utan fortsätta. Någon gång ska den väl för h*lvete göra sitt jobb. Är sjukt irriterande och äckligt att svettas som en gnu när man har tighta fodralklänningar så det vore ju ytterst trevligt om jag lyckas tämja den där absolut torr och be fresh all the way home. 

Har haft några sjukt tråkiga morgnar med yrsel och huvudvärk så jag hoppas att jag slipper det imorgon bitti då jag tänkt gå upp tidigt för att hinna med en pw. Tog en på kvällen idag, men familjen var med och då är inte tempot det högsta precis. Känner att det finns mer som måste ut, så nu hoppas jag på en bra morgon imorgon. 

Har inte lyckats med några bedrifter att skryta med idag så jag lämnar över stafettpinnen till lördag och söndag. 





ajöken på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar