tisdag 23 juni 2015

NU ÄR DET SNART DAGS







Då kom våra sportiga skor och lilla söta lillebror fick äntligen sina vita skor. Aldrig har han varit så bestämd om ett par skor. Visserligen har han alltid gillat skor (ja, jag har dresserat han riktigt bra på den punkten förutom några små missöden som att välja spiderman skor framför dr martens, men alla kan vi ju inte vara perfekta från början) från den dagen han kunde rycka till sig ett par i affären. Han hämtade paketet igår med sin fader och öppnade i bilen och sa stolt, - dom var värt att vänta på. Då värmer mammahjärtat som bäst när man ser skokärleken redan nu. 

Och jag fick för mig att jag beställde svarta, men det gjorde jag ju inte... tydligen. Mitt minne håller sakta på att raseras till ett totalt mörker fyllt av lysande frågetecken. Och jag blir inte chockad om jag är dement innan fyrtio. Positiva i det hela är att jag inte kommer ihåg mitt tidigare liv eller något för den delen så ni som har något att säga till mig kan ju passa på sen för då har jag ändå nollkoll vad du sagt. En win win situation liksom.






tjena tjena!






Idag lider jag av något som heter T:R:Ö:T:T: och den åkomman är inte och leka med. Den knockar ner dej så många gånger per dag att den borde lagförbjudas. Och jag har i mitt troligtvis ofulla bruk lovat kidsen att vi ska in till Skövde och kika på ny mobil och kaninutebur. Varför kan jag aldrig hålla den där käften stängd. Imorgon ska myran på ridläger och jag känner att pengarna rann fort ur handen på mig. Sånt är livet.








ajöken ajöken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar